Saturday, November 19, 2011

කවද්ද තියන්නේ… දැම්ම නිවාඩුවක් දාන්න…



හෙලෝ මචං… උඹ ඊයේ රෑ කෝල් කරලා තිබුනා…
ඔව්… ඔව්… මම ගත්තා, දැන් කතා කරන්න පුලුවන්ද? වැඩට යන ගමන් ද?
මම දැන් ඕෆිස් ඉන්නේ බං… ඊයේ ගෙදර යන කොට තමයි උඹ ගත්තේ…
ගෙදර ගිහින් ගන්න හිටියේ… බැරි උනා බං… හරි මහන්සියි… නිදා ගත්තා…සොරි මචං…
අවුලක් නෑ…
ඉතින් කියපං කෝ මොකක්ද කේස් එක…
මචං උඹේ අර වැඩේට කීයක් විතර වියදම් උනා ද?
මොන වැඩේ ද බං…. ආ….හ්… පිස්සු හැදේයි කිව්ව ලු…
අප්පට හුඩු… කවද්ද තියන්නේ… දැම්ම නිවාඩුවක් දාන්න…
තවම දවසක් නම් නෑ… ඊලඟ අවුරුද්දේ සැප්තැම්බර් වලින් පස්සේ ගන්න බැලුවේ…
එල කිරි… උඹට තව කල් තියනවා… ඉස්සර වෙලා දවසක් බලාපං
මචං සිරාවටම මම නම් ගියපු ගණන  මෙන්න මෙච්චරයි කියලා කියන්න් දන්නේ නෑ…
ඇයි ඒ… උඹ සල්ලි වියදම් කරේ ඒවා ගැන බලන්නේ නැතුවද…
බලන්නේ නැතුව නෙවේ බං … බැලුවා කියලා වැඩක් නෑ… කොහොමටත්  ඒ වියදම් කරන්න වෙනවනේ…
අන්තිමේදි නිකන් බොරුවට පිස්සු හදාගන්නේ මොකටද නේ…
සිරාවට…
දැන් උඹට දැනගන්න ඕන ගමේ කරපු එක ගැනද කොළඹ තියපු එක ගැනද…
ගමේ… ගමේ… මට කොළඹ කරන්න තරම් සල්ලි නෑ…
විත් ලිකර් ද විත් අවුට් ලිකර් ද…
විත් අවුට් ලිකර් කියපන්… මම බොන්නෙ නෑ නේ… එක නිසා මගේ එකට දෙන්නේත්  නෑ…
පිස්සු වැඩක් බං… දෙන්න එපා… ඕක උඹ ලාබ ප්‍රයෝජන බලාගෙන කරන වැඩක් නේවෙයි නේ…
එන කෙනා කාලා බීලා හිතේ සතුටට දෙනවනම් දෙයක් දෙයි..
බොන්න දුන්නා කියලා උඹට ලැබෙන ගානේ වෙනසක් වෙන්නේ නෑ..
අනිත් එක මචං කියන්න ඕනම අයට විතරක් කියපන්…
දැන් කාලේ මිනිස්සු ඔය වගේ දේවල් වලට කතා නොකරනව නම් තමයි වඩාත් කැමති…
ගමේ නේ ගන්නවා කිව්වේ… කියපන් මම සෙට් කර ගතු උන් ටිකම සෙට් කරල දෙන්නම්…
ජුවෙලරීස් වලට තමා උඹට සැර ගානක් යට කරන්න වෙන්නේ…
දැන් පවුමක්ම වෙනවා ####ක් උඹට වැඩ කුලිය යත්  එක්ක සෙට් වෙයි ####ක් වත්…
ඒක නිසා හොදම වැඩේ දැන්ම ඇඩ්වාන්ස් එකක් දීලා හදන්න කියපන්…
මාලෙටයි මුද්දටයි අඩුම පවුම් ##ක් වත් යයි…
හපොයි…
කලින්ම සාරි 02 ක ගනින් මොකද උඹට අනිත් ඒවා ඔක්කොම මැච් කරන්න වෙන්නේ ඒවගේ පාටත් එක්ක…
ඒකට උඹට අඩුම ගානේ ##### ක් වත් යයි…
ඇල්බම් එකටත් #### ක් #### ක් යයි… අඩුම ගාන ආ…
වීඩියෝ කරොත් තවත් ####ක් ####ක් ඇඩ් වේයි…
නැ… නැ ඕන නෑ.. හොටෙල් එකකද ගන්නේ… එහේම නම් කියපන් මම ගත්තු තැන ෂේප්…
##### ට තියන පැකේජ් එක හොදයි…
සෙටි බැක්, ෆ්ලවර් ඩෙකරේෂන්ස් එතකොට මියුසික් …
මෙවටත් වියදම් කරන්න වේයි…
පණ යන වැඩක් නේ බං…
ඒ වට අමතරව උඹට තව වියදම් වලටත් #### විතර යට කරන්න වෙයි…
පොඩි පොඩි දේවල් වලට…
කාඩ් වට… කේක් වලට… දෙන්න එක්ක බෙදාගෙන වියදම් කරන්න…
ගෙදර අයට වගෙම උඹේ පරිවාර පිරිසටත් ඇදුම් හදාගන්න එපාය…
අනේ මන්දා… මේ ලැබෙන පඩියනම් මදි…
ඒක තමයි මම වියදම් ගැන හරියටම නෝට් කර නොගත්තේ…
අනවශ්‍ය වියදම් නම් උනේ නැ…
මම නෙවි මචං කවුරු කරත් අන්තිමේ දි පාඩුවක් මිසක් ලාබයක් නම් නෑ…
එක එහෙමයි කියලා නොකර ඉන්නත් බෑ…
සල්ලි නෑ කියලා කල් දැම්මා කියලා තේරුමකුත් නෑ…
චාරිත්‍ර වාරිත්‍ර ටික හරියට කරපන්…
මොනවා හරි තියනවා නම් කියපන්…අවුලක් නෑ… මමත් උදවු වක් දෙන්නම්…
ඕකේ මචං අපි තිබ්බා… පස්සේ සෙට් වෙමු…
හරි හරි මම ආපහු කතා කරන්නම් කෝ…

No comments:

Post a Comment